Karışık Yılbaşı İndirimi Alışverişi #2

Bir alışveriş serüveninide geride bırakmış bulunuyoruz. Aslında indirimler şu gün itibariyle hala devam ediyor, 2 gün daha devam edecek ancak maalesef sürenin bu kadar uzun olması pek avantaj olmuyor çünkü mağazalarda ürünlerin çoğu tükenmiş oluyor. Yine en iyisi ilk gün benimde yaptığım gibi en ihtiyaç, en akılda olan ürünleri almak.. Hemen detaylara geçersem..
Karışık Yılbaşı Alışverişi, indirim,yılbaşı indirimi
Sleek Storm Palet: Sleek paletler içersinde ilk istediğim paletti Storm. Birbirinin tekrarı olmayan çok çok hoş renklere sahip. Son birtane kalmıştı ilk gün gitmeme rağmen, ilk tükenen paletlerden cidden.. Fiyatı %40 indirimle 29.90 TL.
Gosh Prime'n Set Powder: Gosh'un bu pudrasını yine transparan pudralara ilgimden dolayı, memnun kalanıda çok olunca almak istedim.İlk kullanım olarak sevdim diyebilirim.Ama bir kaç nokta var oralarda da emin olunca detaylı yazısında sizlerle paylaşıcam.. %50 indirimle 22,90 TL
Sebamed Antı-Ageıng Göz Altı Kremi: Uzun zamandır istediğim, tavsiyelere daha fazla dayanamayarak aldığım bir ürün.Nemlendirmesini şimdilik sevdim, ince yeni başlayan çizgilerde faydası olursa ne ala, derin çizgilerde fayda göremeyeceğimi biliyorum.. %40 indirimle 36,90 TL
Pastel Daylong Ruj 23 - 15: Daylong'ları severek kullanıyorum, karaborsa olan 15 numarayı 3 tane birden birde indirimde görünce gözlerime inanamadım :) Sadece bir tane alıp aynı mutluluğu başkalarıda yaşasın diye geri bıraktım :)) Kullanınca stok yaparım bundan sonra buldukça dediğim bir ruj oldu açıkçası, ama cidden diğerlerini almadığım için pişman değilim, herkes nasiplensin ama değil mi zaten çok çok zor bulunuyor, hele ki bu şehirde :) 23 numarayıda epeydir istiyor ve bulamıyordum, yine zor bulduğum bir renk, çok güzel bir bordo,tam sonbahar-kış rengi bayıldımm..İndirimli fiyatı 15 TL
Maybelline Lash Sensational Maskara: Bu maskarayı rujlarla birlikte indirimin bitmesine 3 gün kala aldım diyebilirim. Açılmayı bekleyen onlarca maskara var ancak o kadar övüldü ki artık alıp kullanmasam eksik kalırdım dedim :) Öncelik onun bakalım.. %40 indirimli fiyatı: 15,50 TL
Flormar Comfort Zone Set: Renk kısıtlıydı malum fiyatı düşünce pek kalmamış ancak sevdiğim renklerden olduğu için buda almak istedim, yapısı ve rengine bayıldım diyebilirim.Fiyatı indirimle: 4,95 TL
Rituel de Beaute Burun Bandı: Kullandığım burun bantları içerisinde en başarılı bulduğum çeşit diyebilirim. İndirim yoktu ama zaten oldukça uygun,hatta en uygun burun bandı, 4,95 TL.
Fe Cımbız: Kipa indiriminden %50 indirimle 3,75 Tl'ye aldığım cımbız.Alımı güzel sevdim..

Benim az hasarla atlatmış olduğum Yılbaşı Alışverişim bu şekildeydi, biraz keyifsiz biraz isteksiz bir süreçti benim için ama atlattık, daha güzel keyifli günler diliyorum ülkem ve kendim için...

43 yorum :

  1. bim'in burun bantlarını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. pastel rujları çok merak ediyorum hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten başarılılar, denemeni öneririm..Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güle güle kullan, hepsi de harika. Bu indirimler fena iflas ettiriyor bizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Sorma, her seferinde yeter diyoruz ama indirim geldimi unutuluyor :)

      Sil
  4. güzel bir senede kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım inşallah öyle olur, hepimiz içinde öyle olsun :)

      Sil
  5. Hepsini güle güle kullan canım benim😊 Umarım göz kremini beğenirsin😊 Ben bu indirimleri es geçtim, yurt dışında olduğum için🙈 İyi de oldu aslında. Storm paletin de inceleme yazısını hevesle bekleyeceğim😊 Öpüyorum can arkadaşım benim❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) Şimdilik iyi anlaşıyoruz sonu güzel olur umarım :) Doya doya eğlen, sevgililer gününde acısını çıkarırsın canım benim :) En kısa zamanda yazısını yazıcam canım arkadaşım benim çok öpüyorum <3 <3 :*

      Sil
  6. iyi günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. hepsini güle güle kullan ben indirimleri hep kaçırıyorum geçen Gratis'e gittim talan etmişler herşeyi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Bu indirimde inanılmaz bir yağmalama vardı, anlam veremedim :/ ilk kez bu kadar dağınık gördüm bende mağazayı :/

      Sil
  8. İyi günlerde kullan canim sleek paleti bende bulamadım umarım bulurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bende ilk gün olmasına rağmen sonuncuyu aldım, ilk bitenlerden olmalı..

      Sil
  9. Güle güle kullanin özellikle Sebamed göz cevresi kremi yorumlarinizi bekliyorum, uzun zamandir almak istedigim bir ürün, Almanya fiyati 6 euro, Türkiye normal satis fiyati 65 lira :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet Almanya ile buranın fiyatları epey farklı çok anlamsız geçen yıl 30 tl iken bu yıl 65 tl :/ Öngörülen 28 günlük süre sonunda elbette yorumlarımı paylaşıcam umarım azda olsa çizgilere bir etkisi olur,ancak şunu söyleyebilirim ki nemi beni tatmin etti, diğer etkileride eder umarım..

      Sil
  10. Pastel rujlar (kalp) ben :D Ama hala alamadım yahu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka en az bir tane edin, gerisi gelecek emin ol :))

      Sil
  11. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. Az ve öz olmuş güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen en az hasarla atlattım resmen, keyifsiz olmak yaramış :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Çok teşekkür ederim güzel gözlüm benimm <3 bittikçe alınan, stok yapılan ürünlerin başında vallahi kurtarıcı :)) Çok öpüyorum canım benim <3

    YanıtlaSil
  14. Bence harika bir alışveriş olmuş. Storm'u bulsam ben de edinicem 1 tane :)
    Güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha güzelleri senin olsun dilerim :) Bulursan kaçırma, nasıl güzel renkler <3 Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. güle güle kullan canım, sleek farlardan ben de nasibimi kaptım =) butun bandı da tek favori burun bandım =) hepsini mutlu mutlu sür sürüştür <3 iyi yıllar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, şanslı olanlardanız desene :) Sende mutlu günlerde kullan dilerim canım, iyi yıllar <3

      Sil
  16. Ben sadece 3 parça ürün aldım indirimlerden. Yarın da bir iki parça birşey bakacağım maksat gratis puanlarım silinmesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli yapmışsın canım, tertemiz mis :) Kullan tabi maksat puanlar heba olmasın :))

      Sil
  17. Sebamed'in göz çevresi kremini çok merak ettim, göz çevresi kremine benim de ihtiyacım var, yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ön görülen süre sonunda ki deneyimlerimi paylaşıcam elbette, umarım memnun kalırım, şimdilik nemi güzel..

      Sil
  18. Güle güle kullanın. Benim de dileklerim aynı yönde, mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım tüm dileklerimiz gerçekleşir🙏Mutlu yıllar..

      Sil
  19. Merhabalar ben blog dünyasında çok yeniyim. Desteğinize gerçekten ihtiyacım var. Beni anlayacağınızı düşünüyorum ve takip etmenizi rica ediyorum.. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz. Elbette, umarım bol paylaşımlı ve takipçili olur blogunuz. Daim olsun, başarılar 🙂

      Sil
  20. Maybelline Sensational maskara evet çok övüldü, denemek istediklerimden, maskarada sırada o var ;)
    Harika bir alışveriş olmuş tatlım, iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla şişirilmiş bir ürün canım beklentini yüksek tutma, golden rose maxim eyes maskara ile aynı etkiye sahipler :/ Çok teşekkür ederim canım benim <3 :*

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel