Bee Beauty Miss Violette EDP

Daha önce mavi olan şurada bahsettiğim Miss Dream çeşidini severek kullandığım Bee Beauty markasının EDP'lerinden lila renkte olan Miss Violette çeşidi bu yazımın konuğu. Serinin 3 farklı çeşit kokusu bulunuyor üçü de hafif, yoğun olmayan, günlük çok rahat kullanılacak kokulara sahipler...
Bee Beauty Miss Violette EDP
Miss Violette üst notalarındafrenk üzümü ve armut, orta notalarda iris, yasemin ve portakal çiçeği, alt notalarında ise paçuli,tonka fasulyesi,pralini ve vanilya ile harmanlanmış harika çiçeksi,hoş bir kokuya bürünmüş.. Yasemin kokusuna bayılan ben için güzel bir koku olmuş diyebilirim. Yaz ve kış aylarında yakıştırdığım bir koku benim için. Miss Violette braz yoğun olsada yaz-kış rahatlıkla kullanılabilinir notalara sahip bana göre..Yoğun olduğu için hafif sıkmak kaydıyla tabii..
Kalıcılıkları 3-4 saat etkisini gösteriyor,dışarıda yenilemek için 10 ml lik çanta boylarını tercih etmeniz yerinde olabilir.Ben bu serinin en çok aynı parfümün yanımda ağırlık yapmadan taşınabilinir olması fikrini seviyorum..

Bee beauty serisi bu parfümlerin birde 10 ml lik şişelerde çanta boyları bulunuyor dediğim gibi, yukarıya linkini bıraktığım Dream çeşidi onlardan biri.Çantada koca parfüm şişesi taşımak istemeyenler için çok güzel düşünülmüş bir ayrıntı..Onların fiyatı 10 TL oldukça uygun satılıyor..

Bee Beauty parfüm serisinin çok zarif ve zengin duran bir şişesi var.Kapağındaki ayna ve kullanılan ürün kalitesi çok hoş bir görünüm vermiş eski şişesine nazaran.. Bee Beauty Miss Violette 50 ml lik ambalajda ve 25 TL civarı fiyata Gratis mağazalarında satılıyor..

9 yorum :

  1. Fiyati uygunmus, denk gelirsem bakarim bir dahaki gelisimde, tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki gelişinizde mavi olanı da denemenizi öneririm favorim benim :) Rica ederim..

      Sil
  2. Gidince maviyide bir kokla derim canım benim, favorim o herkese yazıyorum ama 🙈 Fotoğraf konusunda sıkıntımı biliyorsun, yavaş yavaş düzeltmeye çalışıyorum, geç bile kaldım aslında 😔Sen beğendiysen 😘 2017 yenilenmiş girelim öyle gitsin dedim, şans getirir umarım 😊 çok teşekkür ederim güzel gözlüm benim 😍😍😘

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,çantaya atmalık küçük boy parfümler bende tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Büyük kolaylık oluyorlar, yanında koca şişe taşımak sıkıcı olabiliyor..

      Sil
  4. Ben blush kokusunu kullanıyorum ve çok seviyorum canım benim :) Bunu da ilk fırsatta koklayayım :) Yeni tasarım gerçekten çok güzel olmuş canım arkadaşım :) Ellerine sağlık <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dream'da benim favorim :)Bende onu bir alıcı gözüyle koklayayım bakayım :) Beğenmene sevindim canım, yeni yıla değişik girelim dedim :) Çok teşekkür ederim canım arkadaşım <3 <3

      Sil
  5. bunun bir farklı çeşidi daha vardı sanırım o da çok güzeldi :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel