Nescafe White Choco Mocha Deneyimi

Nescafe'nin yeni çeşidi White Choco Mocha'yı sevgili Fikri mühim'le deneme ve önerme fırsatım oldu.. Normalde hangi kahve içeceksem bol şekerli olsun isterim. Nescafe olacaksa bol sütlü olması tercih ettiğim şey. Mocha bir çoğuna aşırı şekerli gelmiş olsa da ben pek öyle düşünmüyorum, bana şekeri az bile geldi, ekstra şeker istedim diyebilirim..
Nescafe White Choco Mocha Deneyimi
Beyaz çikolata fikrini sevdim. Her zaman her yerde pek görülmeyen bir çeşit olmuş. Arkadaşlarımla da paylaştığım bu çeşidin köpüğünü onlar güzel bulmuşlar, hatta ilk bu dikkatlerini çekmiş ancak benim resimde de göreceksiniz köpüğü normal Nescafe köpüğünde, hatta belki diğer çeşitlerinden daha da az bir köpüğü var anlayamadım. Zaten bol köpüklü denen hangi ürün tamamen bol köpüklü oluyor ki biz evde yapınca! Ya üretimde, ya yazılan vaatlerde yada bizim bekletme,karıştırma gibi işlemlerimizde yaşadığımız bir sıkıntı var. :/ Köpüğünü ben yetersiz buldum kısacası..
Nescafe White Choco Mocha Deneyimi
Tadı buram buram beyaz çikolatayı anımsatmasada, farklı bir aromada olduğu aşikar. Açıkçası ben diğer Mocha çeşidini daha çok sevdim. Kahve tutkunları bu White çeşidini de mutlaka sevecektir, keskin bir tadı yok bu sevdiğim özelliği, ağır değil gayet hafif..

Fikri mühim'e White Choco Mocha deneyimi için teşekkür ederim..

Fikri Mühim ve Nescafe ile EviniCafeyeÇevir

20 yorum :

  1. afiyet olsun teşekkürler Fikrimühim :)bu arada yeni yazıma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Kahvenin her türlüsüne aşığım. Ben genelde şekersiz kahve seviyorum ama. Şekerli de içmeye başladım. 🖒

    YanıtlaSil
  3. i just click on your ads to help you <3
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok şekerli bulanlardanım :( Ama aroması hoş.
    Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sana da afiyet olsun :) Damak kahve acısını kaldırmıyor benim ondan şekere hücum :)

      Sil
  5. White Chocolate Mocha'yı seviyorum. Evde yapılan bu poşet kahvelerle pek aram yok aslında ama bunu deneyeceğim canım arkadaşım. Bir de, sıcak suyu incecik şekilde, biraz yüksekten fincana boşaltırsan (yavaş yavaş) daha çok köpük oluyor, akılında olsun :) Afiyetler olsun canım benim, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu mutlaka deniycem canım, o köpüğü nasıl yapamıyorum bendemi sıkıntı anlayamadım :) Sanada afiyetler olsun canım arkadaşım benim, çok öpüyorum <3 <3

      Sil
  6. white chocolate mocha zaten bol şekerli bi içecek, tersi düşünülemez ki :)
    afiyet olsun, ben de köpük konusunda aynı sorunu yaşıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveyi boll şekerli içmek isteyenler çook :)Çok teşekkür ederim, köpük konusunda arkadaşımın dediği gibi yukarıda yazmış, yaparsanız başarı sağlayabilirsiniz, ben umutluyum :)

      Sil
  7. banada geldi ve bayıldım gerçekten tadı harikaydı.. afiyet olsun canım sanada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da afiyet olsun canım benim,çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Bende hemen buldugum yerde aldım ama kahve sever olaraktan hiç sevemedım tadını :/

    YanıtlaSil
  9. Fikri mühim göndersin diye beklediğim ürünlerdendi ancak kargoda bir sorun oluşmuş olmalı ki elime ulaşmadı :(
    Bu arada blogumdaki çekilişe beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda ulaşır elinize, malum hava şartları..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel