The Balm Shady Lady - Vol.2

Işıltılı, sedefli farları eskiye nazaran daha çok sever oldum, son bir yıldır aldığım göz makyajı ürünlerim hep bu yönde olmuş şöyle bir baktığımda.. Yaş geçtikçe mat,sade görünüme yönelir insan, bende tam tersi oluyor ilginçtir ki :) Bugün yazıma konu olarak seçtiğim ürünüm yine severek kullandığım, ayrı ayrı harika renklere sahip The Balm Shady Lady Far Paleti...
The Balm Shady Lady - Vol.2
Palette 9 adet tamamı sedefli ve simli farlardan oluşan renk bulunuyor.. Pigmentasyonları 2 renk dışında gayet güzel.Yine o 2 renk dışında farların yapıları yumuşacık. Bu 2 renk, Caught in the act courtney ve Feisty felicia. Diğer renklerden daha sert ve daha az pigmentasyona sahipler ve ayrıca diğerleri sedefliyken, bu 2 farda sim kullanılmış. Cilde uygulandığında aşırı simli durmuyorlar pigmentasyonları gereği..Renklere sırasıyla yakından bakarsak:
The Balm Shady Lady - Vol.2
En alttaki 3 sıra paletin en güzel renklerinden. Göz pınarı aydınlatmada çok hoş duran renklerden oluşuyor bu sıra. Mischievous marissa bu sıradaki favorim, harika bir şampanya rengi..
The Balm Shady Lady - Vol.2
İkinci sıranın efsane hatta bana göre paletin en güzel 2 renginden biri Bossy Bobbi. Fotoğraftan kat kat güzel bir renk.Petrol mavisinden, fümeye kaçan çok güzel bir ton. Bu renge bayılıyorum,özellikle smokey eyes göz makyajlarında harika kombin edilen bir renk. Yanındaki diğer iki renkte diğer renkler gibi yumuşacık ve rengini net veren renkler, hafif çıkmış gibi görünsede rengini güzel ve net veriyorlar..
The Balm Shady Lady - Vol.2
Bu sıra yukarıda da bahsettiğim gibi pigmentasyonu en düşük olan 2 rengi barındırıyor.Sondaki İnsane jane rengini apayrı tutuyorum kii, o bu paletin favori 2 renginden biri benim için. Hatta öyle ki bu palet öncesinde şurada paylaştığım In thebalm of your hand palet'i almıştım,o palette bestseller sayılan bir palet ve içerisinde Shady Lady Vol.2'den İnsana jane rengi kullanılmıştı. Sırf o renk için Shady Lady istiyordum normalde, orada da kullanıldığını görünce almamdaki en büyük etkenlerden biri o oldu o zaman. Daha sonrasında diğer renklerin güzelliğine dayanamayıp yine Shady Lady aldım..Sevdiğim rengi yedeklemiş oldum sonuç olarak :))
Diğer simli 2 renk diğerlerinden daha sert ve simli ancak göz kapağında simler abartı durmuyor dediğim gibi, yumuşak olmadığı için sanıyorum net simler abartı durmuyor, bu simli ürünleri sevmeyenler için güzel bir ayrıntı diye düşünüyorum..

The Balm Shady Lady Vol 2 Paleti sedefli farlardan hoşlananların seveceği türde renkleri içeirsinde barındıran bir palet, indirimde şans vermelerini öneririm..Gratis mağazalarından markanın ürünlerine ulaşabilirsiniz.. Fiyatı 90 TL civarı ancak indirimlerde daha uygun fiyata satın alabilirsiniz..

24 yorum :

  1. Çok sevdiğim bir marka ve bir tane tarzıma uygun paletini seçtim tüm hayatımı, ne kombin yapsam kurtarıyor beni :) Ama 14 şubat indiriminde aç gözlülük yapıp bir palet daha alasım var :)) Yazın için emeğine sağlık keyifle okudum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle indirimleri, heleki bu son indirimleri değerlendirmek lazım ihtiyaç varsa, malum kozmetik zammı eli kulağındadır yansır fiyatlara :/ Çok teşekkür ederim, keyif almana sevindim :)

      Sil
  2. balmın bütün paletleri bir yana ama bu shady lady 1 ve 2 hiç ilgimi çekmedi nedense.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 renk için bazen göz kararıyor işte.Ama bu paleti ben hep istiyordum,çıktığından beri..Çok teşekkür ederim..

      Sil
  3. çok hoş renkler özellikle orta sıra hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel renkler, canlı bir bak derim gidince :)

      Sil
  4. Ay petrol mavisine bayıldımmm 😃 güle güle kullan.Güzelliğine güzellik kat 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlı hali çok daha güzel :) Çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  5. Balm paletleri çok beğeniyorum genel olarak😊 Shady Ladyler de çok güzeller canım benim, içlerinde hep kullanmayacağım renkler olduğu için uzak durmaya çalışıyorum ben😂🙈 Bakalım ne zamana kadar... Güle güle kullan canım arkadaşım, öpüyorum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zamana kadar acabaaa 🙈😁 Senin güzel gözlerine ben sedefli farları çok yakıştırıyorum, yenilip alman dileği ile 🙈🙏😂 çok teşekkür ederim can arkadaşım, çok öpüyorum 😍😘

      Sil
  6. Renkler gerçekten çok çekici görünüyor, güzel günlerde kullan....

    YanıtlaSil
  7. Son zamanlarda ben de ışıltılı ürünler tercih ettiğimi farkettim,bundan sonraki tercihlerim bir süre matlardan yana olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başladımı duramıyorum ki ben 🙈 matlara saracağım günlerde gelecek tekrar eminim 🙂

      Sil
  8. güle güle kullan canım. elimde paletler olduğu için ben almamıştım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Alternatif olunca gerek olmuyor almaya aynen canım. 😌

      Sil
  9. Markayı cok seviyorum indirimlerinde mutlaka almak istediklerime bakıyorum cok daha uyguna geliyor. Emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde almak en mantıklısı canım kesinlikle. Çok teşekkür ederim ❤

      Sil
  10. Alt sıranın renkleri muhteşemmiş, diğerleri de güzel ama alt sıra her zaman kullanımlık. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alt ve orta sıra benimde favorilerim :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel