Gosh Prime'n Set Primer&Mattıfyıng Settıng Powder

Transparan pudralar sadece fondötenimi sabitlemesini istediğim için tercih ettiğim pudra çeşitlerinden..Benim için altındaki likit ürünü sabitlemesi yeterli,kapatıcılığının pek önemi yok. Bu anlamda uzun süredir merak ettiğim Gosh Prime'n Set Primer&Mattıfyıng Settıng Powder yazımın konuğu oluyor..
Gosh Prime'n Set Primer&Mattıfyıng Settıng Powder
Gosh transparan pudra iki aşamada kullanılabilinir bir ürün.Makyajınızı sabitlemek için kullanabileceğiniz gibi, makyaj öncesi yüzünüze primer olarakta kullanabiliyorsunuz..Ben primer olarak henüz kullanmadım, kullandıktan sonra İnstagram hesabımdan sizlerle detayları paylaşıcam.. Sabitlemek için fondöten üzerine normal transparan pudra olarak görevini gayet güzel yapıyor. Öyle ki tamamen mat bir sonuç elde edebiliyorsunuz bu pudra uygulaması sonucunda.. İncecik bir yapısı var ve kokusuz bir ürün.Koku hassasiyeti olan kişiler rahat kullanabilir bu anlamda.. 
Gosh Prime'n Set Primer&Mattıfyıng Settıng Powder
İyice nemlenmiş bir cilde uygulanan fondöten üzerine pudrayı uygulamak en başarılı sonucu veriyor.Çünkü pudra tamamen mat ve cildi kurutmaya çok  müsait, bu yüzden güzel nemlenmiş bir alt zemine uygulamak gerekiyor.. Pudranın altına simli, ışıltılı fondöten kullansanız dahi, pudrayı uyguladıktan sonra o ışıltılı görünümden eser kalmıyor, matlaştırmasını buradan çok net anlayabiliyorsunuz, ışıltılı ürünleri seven biri olarak bizzat deneyimledim..Cildinizdeki ürün bu pudrayı uyguladığınızda pürüzsüz bir hal alıyor, en sevdiğim özelliklerinden biride bu. Tamamen mat bir sonuç vermenin yanında pürüzsüz bir bitişte sağlıyor.
Gosh Prime'n Set Primer&Mattıfyıng Settıng Powder
Üründe belki olumsuz gördüğüm tek şey göz altlarının rengini griye çeviriyor olması. Concealer hangi renk olursa olsun, bir süre sonra göz altlarınız griye dönüyor, bunu anlayamadım.Ciltte böyle bir durum söz konusu değil ancak göz altında bunu gözlemlediğimden buyana göz altlarıma uygulamıyorum.Ayrıca matlaştırması çok iyi olduğu için göz altlarının kuru ve mat görünmesi pek tercih ettiğim bir görünüm değil açıkçası..

Yağlı ciltlerin çok fazla seveceğini düşündüğüm bir ürün, belirtiğim gibi matlaştırması, sabitlemesi ve pürüzsüz sonuç vermesi oldukça başarılı. Ürün 7 grlık bir ambalajda satılıyor.Bu tip ürünler fırçaya alırken biraz zahmetli oluyor evet ancak en doğal ve homojen sonucuda yine bu tip pudralarla alabiliyorum.
Gosh Prime'n Set Primer&Mattıfyıng Settıng Powder 45 tl civarı Gratis mağazalarında satılıyor..

16 yorum :

  1. hiç denemediğim bir ürün bu sıralar makyaj yapmıyorum yoğun bir akne problemi yaşadığımdan gözeneklerim açık olmalı :( ama merak ettim bu transparan pudrayı güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar bulaşma aynen makyaja, dinlensin canım geçmiş olsun.. Normale dönünce bir dene derim :)Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. bu tarz pudraları çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  3. Loose pudralar ince oldukları için, benim de en sevdiğim sabitleme pudraları... Gosh'u çok merak ediyordum, senden okuduğum çok iyi oldu canım benim. Benim cildim çok fazla kuru biliyorsun ve sadece göz altı kapatıcımı sabitliyorum (son zamanlarda onu bile bıraktım) Dolayısıyla bu pudra bana hiç olmazmış. Ellerine sağlık can arkadaşım benim, çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Blana'm evet bu pudra senin göz altlarında hiç olmaz, hatta cildinde çünkü kuru bir cildin var dediğin gibi, uzak durman gereken özelliklerde bir ürün.Teşekkür ederim can arkadaşım benim,kocaman öpüyorum <3 <3

      Sil
  4. En iyisi bu mu bilmiyorum fakat ben Essence ninkini kullanıyorum tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisinin sınırı yok maalesef ama evet Essence de güzel bir ürün, gayet başarılı..

      Sil
  5. Çok güzel bir ürüne benziyor ama ben pek pudra insanı değilim

    YanıtlaSil
  6. Mat ve pürüzsüz görünüm dedin beni benden aldın Gonca :)

    YanıtlaSil
  7. Fiyatı ne kadar pahalıymıs ilk defa gördüm daha uygun fiyatlı sanıyordum :D Teşekkürler canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım indirimleri oluyor biliyorsun özel günlerde, ozaman şans verilebilir rahatça. <3 Rica ederim canım <3

      Sil
  8. Transparan pudraları kurtarıcı olarak görüyorum ve seviyorum. Ancak göz altları benim için önemli oraya takıldım kaldım. Transparan olduğunu o noktada unutan bir pudra 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen göz altında kullanmak için özellikle tercih etmiştim, olumlu yorumlar çoktu ancak göz altlarımı grileştirdiğini fark edince hayal kırıklığı olmuştu. Ancak cildi matlaştırmada cidden çok başarılı.

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel