İsolde Perfect Face+Anında Kapatıcı Etkili Krem

Son zamanlarda makyajlarımda mutlaka kullandığım,elimden düşmeyen bir ürün bu yazımın konuğu oluyor; İsolde perfect face+anında kapatıcı etkili krem..
İsolde Perfect Face+Anında Kapatıcı Etkili Krem göz altı bazı
İsolde perfect teint'i sevmemin en büyük nedeni göz altına uygulanabilir olması. Gözaltına diğer yüz bazlarını uygulamak her zaman mümkün olmayabiliyor, her ürün göz altına uygulanamıyor. Bu ürün göz altı dahil tüm yüzde kullanılıyor..

İsolde kremi kimler kullanmalı?
  • Göz altı morluklarından şikayetçi olanlar
  • Cildinde parlama yaşayanlar
  • Göz makyajını daha uzun süre kullanmak isteyenler
  • Göz çevresi kırışıklıklarından şikayetçi olanlar
İsolde Perfect Face+Anında Kapatıcı Etkili Krem göz altı kırışık bazı
Ürünü cilde uyguladıktan bir kaç saniye sonra ince kırışıklıkları, cilt kusurlarını ve gözenekleri kapatıyor. Resimde net görebilirsiniz, avuç içimdeki çizgiler sağ tarafta ürün uygulandıktan sonra daha pürüzsüz ve silik. Blur etkisi net görülüyor. Özel seramik mineral pigmentler, ışığı yansıtıp mat ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Tamamen mat bitişli bir ürün. Kadifemsi bir yapısı var. Gözenekleriniz çok açık ve derin değilse tatmin edecektir sizi yüz için, örtücülüğü güzel. Bu özelliklerinin içinde göz altına uyguladıktan sonraki ince çizgileri gizlemesi ve pürüzsüz sonuç vermesi benim en sevdiğim ve başarılı bulduğum özelliği. Göz altındaki performansı çok çok daha başarılı.
Ürün parfüm içermiyor sıfır kokusu var, bu koku hassasiyeti duyan kişiler için güzel bir özellik. Tüm cilt tipleri için uygun aynı zamanda..
İsolde Perfect Face+Anında Kapatıcı Etkili Krem göz altı bazı
Önce göz altı nemlendiricimi sürüyorum, biraz bekledikten sonra isolde kremi çok az bir miktarda alıp göz altlarıma tampon hareketleriyle uyguluyorum. Saniyeler içinde ürün matlaşarak makyaja hazır hale geliyor. Sonrasında üzerine uyguladığım kapatıcı ve sabitleyici pudra pürüzsüz bir görünüme bürünüyor. Gün içinde ve gün sonunda dağılma minimum seviyede oluyor. Üzerine uyguladığım ürünler bozulmadan sabit bir şekilde varlığını koruyor. İnce çizgileri, gözü kısınca, pınara doğru oluşan büzüşme ve kırışıkları güzel gizliyor, ütülüyor gibi diyorum ben buna.

İsolde perfect anında kapatıcı etkili krem 15 ml bir tüp ambalajda satılıyor. Fiyatı 55 TL. Net söyleyebilirim ki fiyatını ciddi ciddi hak eden bir ürün, göz altında kırışıkları bir türlü gizleyemeyenler, uzun süre göz altı kapatıcım dayansın diyenler ve cildinde parlama yaşayanlar mutlaka bu ürünü bir denesinler, gözaltı makyajınızda ki farkı göreceksiniz!

İsolde perfect ürünlerini eczanelerden, isolde perfect ve cosekiz.com sitesinden sipariş verebilirsiniz.

14 yorum :

  1. Blurlama etkisi gerçekten çok güzelmiş canım arkadaşım. Silikon bazlı mı acaba?🤔 Benim de aklımda olsun, özel günlerde gerçekten kurtarıcı olur😊 Güle güle kullan can arkadaşım, kocaman öpüyorum❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm içeriğinde silikon yazmıyor sanırım yok, göz altı olduğu için bazı zararlı etken maddeler yok. Bu cidden kurtarıcım oldu benim, göz altı ürünlerinden daha fazla verim alır oldum🙈🙂 Teşekkür ederim can arkadaşım, koskocaman öpüyorum ❤❤

      Sil
  2. Bende de bu markanın renkli nemlendiricisi var. Çok memnunum. Bu üründe dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın sanıyorum genel olarak ürünleri başarılı, keza maskesinide kullanıyorum oldukça güzel🖒Bu da farklı ve başarılı bir ürün, öneririm.

      Sil
  3. Çizgilere dolmaması, blur etkisi ile aklıma yazıldı! Güle güle kullan canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aklında olsun. Teşekkür ederim canım ❤😘

      Sil
  4. hiç denemedim ama deneyebiirim :)

    YanıtlaSil
  5. Cok hos bir ürünmüş. Mutlaka senemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten başarılı ve farklı, öneririm👌

      Sil
  6. Göz kremim bitince deneyebilirim,güle güle kullan canım ,ilken :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir baz beğeneceğini umuyorum, teşekkür ederim canım ❤🙂

      Sil
  7. Aslında baz kullanımı açısından epeyce sıkıntılıyım.Ne zaman yüzüme bir baz sürsem cildim mutlaka sorun çıkarır.Göz altına uygulanabilir yapısının avantajlıyla İsolde aklımda olsun o zaman ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün yüzde de kullanılabilinir ancak itiraf etmeliyim ki göz altındaki başarısını yüzde maalesef gözlemleyemedim, kurudan karmaya ciltler pekala kullanabilir ancak yağlı ciltlerde yüzde kullanımda göz altındaki kadar performans sergileyemiyor benim gözlemim. Sanırım cilt yapımız benzer bende yüzde baz olarak işte bu dediğim ürüne hâlâ rastlayamadım 😕

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel