Maybelline New York Fit Me Concealer - 10 Light

Satın epey olup yorumlanmayı bekleyen ürünlerimden biri Maybelline New York Fit Me Concealer.. Ben ki 10 numara Light. Sarı alt tonlu bir renk.. Bu renkten hariç olarak 05-15-20-25 renkleride mevcut..
Maybelline New York Fit Me Concealer
Fit Me Concealer çok konuşulan, sevenininde sevmeyenininde istikrarlı aynı gittiği bir ürün.. Ben seven taraftayım diyebilirim. Hatta öyle ki stok bile yapabilirim bu kapatıcıyı.Aşırı sıcak havalarda sadece bu kapatıcıyla cilt makyajımı tamamlayabiliyorum. Göz altı ve minik minik yüzümde gerekli yerlere uygulamak yeterli oluyor.
Yapısı diğer kapatıcılardan çok daha hafifi ancak buna nazaran örtücülüğü gayet yeterli. Elbette göz altı sorunları fazla olan kişilere öncesinde corrector mutlaka şart, bu tek başına yeterli gelmeyecektir.. Yapısı aplikatörü sayesinde kolay alınıp, parmaklarınızla yahut herhangi bir sünger yada fırçayla zorlanmadan dağıtabilecek türde..
Maybelline New York Fit Me Concealer
Üzerine yeterli gelmez ise bir kat daha geçebilmeye müsait. Sabitlenmesi ve çizgilere neredeyse hiç dolmaması en güzel özelliklerinden. Bunun tam tersini söyleyen arkadaşlarda var ancak ben çizgilere en en minimum düzeyde giren ürünlerden olduğunu söyleyebilirim bu ürün hakkında.. 

Pudra bitişli bir ürün, bu anlamda isterseniz pudra ile üzerinden geçmeyedebilirsiniz. Ancak ben alışkanlıktan dolayı transparan bir pudrayla geçme ihtiyacı duyuyorum, bu tamamen tercih. Bitişte çok doğal bir sonuç veriyor size. Cildinizde çok problem yoksa sadece göz altlarınıza Fit Me Kapatıcı uygulayıp makyajınızı bitirebilirsiniz, no makeup- makeup bir sonuç elde etmenize olanak sağlayabilir..
Maybelline New York Fit Me Concealer
Bende ki 10 Numara Light rengi, bitince bir ton açığını almayı düşünüyorum, sanıyorum 05 Ivory rengi oluyor. Bendeki çok doğal bir sonuç veriyor, aydınlatmasıda yeterli ancak ben birazcık daha aydınlık bir görünüm istediğim için, bir ton açığını da almak istiyorum.. Günlük makyajda çok çok doğal, uygun fiyatlı, yok gibi bir kapatıcı arayışı içindeyseniz renginizi tam bulup alırsanız tadından yenmeyecek bir ürün kesinlikle.. 

Maybelline New York Fit Me Concealer fiyatı 35,90 TL Gratis,Watsons,Eve Kozmetik, Rossman, bilumum kozmetik mağaza ve online satış sitelerinden temin edebilirsiniz..

4 yorum :

  1. Benim de favorim Loreal true match :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için. Öncelikle hayırlı olsun, elbette blogunuza ziyarette bulunmak isterim..Keyifli paylaşımlar..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel