Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelingi

Vanilya kokusundan hiç haz etmeyen biri olarak Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelinginin kokusunu bu denli seveceğimi hiç düşünmezdim..Ciddi anlamda vanilyanın o keskin kokusunu hiç sevmiyorum ama ara ara bu ürünü açıp koklamak ihtiyacı tuhaf ki duyuyorum :) 
Banyodan sonra losyon,krem vs kullanma ihtiyacı duyan, kuru bacaklara sahip, batık,leke, vs problemi olanların bayıla bayıla kullanacağı bir ürün..
Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelingi
Peeling kararında taneciklere sahip, nemlendirmesi gayet güzel, az bir miktarı bile yetebiliyor uygulamada.. Tek handikabı ciltten öyle kolay kolay arınmıyor ne yazık ki. Geride banyo sonrası yağlı bir his bırakıyor. Bu özellik bazı kişilerde olumsuz etki bıraksada ben bu özelliğini seviyorum..Geride bıraktığı o yumuşaklık ve nemli-yağlı his benim hoşuma gidiyor. Sonrasında hiçbirşey sürme gereği duymuyorum, üstelik bu his hemen kaybolup gitmiyor, hatrı sayılır bir süre cildimde kalıcılığını koruyor..
Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelingi

En verimli kullanış biçimi olarak size eldivenli keseleri öneririm. Dairesel hareketlerle peeling uygulamak en doğru yöntem bilindiği gibi, aynı şekilde saat yönünde peelingi uyguluyoruz. 
Bir püf noktası olarak şunu söylemek istiyorum, ürünü  sürdükten sonra en az 15 dk beklemenizi öneririm, ciltte ne kadar uzun süre durursa, banyo sonrası o kadar uzun süre nemli hissi kalır aynı zamanda da kokusu uzun süre kalıcı hale gelir.. 

Ben bu üründen stok yapacak kadar memnunum, indirimlerde sizlere de değerlendirmenizi öneririm, vücut için bu tür ürünler çok önemli.. 
Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelingi ve Bee Beauty ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz..

10 yorum :

  1. İlk defa duydum bu peelingi. Tavsiyen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Gratis mağazalarında satılan bir marka, öneririm oldukça güzel bir ürün. Rica ederim 🙂

      Sil
  2. o yağlı hissi ben seviyorum kuru cilt olunca gayet hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sonrasındaki his çok hoşuma gidiyor, krem,losyon vs istemiyor cilt ayrıca.

      Sil
  3. bu peelingin hem kokusunu hem de duş sonrası verdiği hissi seviyorum ben..

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettim kokusu da ne güzeldir :)

    YanıtlaSil
  5. Çok uzun zaman önce kullanmıştım ama bıraktığı yağlı hissi ben pek sevemedim nedense :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yağlı hissi herkes pek sevemiyor ancak benım hoşuma gitti. Nemli kalması uzun süre bunu koruması o hissi kabul edilebilir kıldı benim için.

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel