Marie Claire Soyulabilen Maskeler (Gold-Silver-Black)

Mis gibi kokan bir paket ve içerisinde yine aynı harika kokuyla formüle edilmiş 3 adet maske! Marie Claire soyulabilen maskeler bu yazımın konuğu..
Marie Claire Soyulabilen Maskeler (Gold-Silver-Black)
İlk olarak markadan kısaca bahsetmek istiyorum. Dünyaca ünlü Marie Claire kısa zaman önce ülkemizde de faaliyet gösteren ev tekstilinden mücevher, aksesuara, giyim ve kozmetiğe kadar bir çok ürününü bizlerle buluşturdu. Bunlardan en göze çarpan ve iddialı olarak karşımıza çıkan ürünleri siyah, gümüş ve altın maskeleri oldu hiç şüphesiz. Soyulabilen bu maskelerin her birinin kendine has özellikleri bulunuyor. Hemen maskelerin genel özelliklerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Siyah (Black) Maske: Derinlemesine temizleyici Peel-Off maske, içerdiği salistik asit ve bitki kompleksi sayesinde ciltten kiri ve yağı arındırıyor. Siyah noktaların temizlenmesine yardımcı oluyor. Ciltteki ölü hücrelerin temizlenmesine yardımcı olurken temizlik sonrası ciltte tazelik ve içeriğindeki mentol sayesinde ferahlık, serinlik hissi veriyor..

Gümüş (Silver) Maske: Aydınlatıcı özelliğe sahip bu peeling maske içeriğinde bulunan bitki kompleksi sayesinde cilt tonunun düzenlenmesine ve aydınlanmasına yardımcı olurken, ciltteki ölü hücrelerin temizlenmesine yardımcı oluyor. 

Altın (Gold) Maske: İçerisinde bulunan peptitler, kolajen ve elastin kaybı nedeniyle cilt kalınlığındaki azalma ve kuruluğa bağlı oluşan kırışıklıkların görünümünde azalmaya yardımcı olurken cildi pürüzsüzleştiriyor. Cildi nemlendirir ve ciltteki ölü hücrelerin temizlenmesine yardımcı oluyor..

3 maskeninde kullanım şekli de aynı, göz ve dudak çevresi hariç, yüz ve boyun bölgenize ince bir tabaka halinde ürünü uygulayıp 20-25 dakika kadar kurumasını bekledikten sonra nazikçe soyuyorsunuz. Minik ayva tüylerinizi alabilir korkmayın buna rağmen asla cildinizi zorlayıp acıtmıyor. Çok rahat soyulduğunu net söyleyebilirim, en sevdiğim özelliği bu oldu açıkçası :)
Marie Claire Soyulabilen Maskeler (Gold-Silver-Black)
Renklerini göstermek istedim, siyahını elimde farklı bir siyah maske olduğu için açmadım, gold ve silver maskeleri merak ettiğim için ilk kullanmak istediklerim onlar oldu.

Gold maske antı-agıng bir ürün olduğu için merak edip ilk onu kullandım, yukarıda da bahsettiğim gibi uygulaması ve soyması gayet rahat ve kolay. Soyulduktan sonra cildimde pürüzsüz bir görünüm oluştu bunu sevdim. Yumuşaklık vermesi de gayet güzel. Sonrasında hemen nemlendirici sürme ihtiyacı duymadım, cildimi çok kurutmadı. 

Silver maske ise aydınlık vermede başarılı bir ürün. Yine soyulması altın maske gibi zorlamıyor. Her iki maskede de ciltten ayrılan ölü hücreler soyulan maskede çok net görülüyor.. Kokusu yine muhteşem. Maskeyi soyduktan sonra ki görünüm göze hoş geliyor, fiyat performans olarak kullanılabilinir hoş ürünler diyebilirim kısaca bu maskeler hakkında.. Açıkçası kendi adıma bu maskeleri sırf kokusu için bile alabilirim :)
Marie Claire Soyulabilen Maskeler (Gold-Silver-Black)
Bu tarz maskelerden ve cilt bakım ürünlerinden uzun vade de net sonuç alınabildiği için, şuanda ilk izlenim olarak, kokusu ve etkileri hoşuma giden bir ürün oldu diyebilirim.

Marie Claire maskeler bir çok kozmetik mağazasında ve online satış sitelerinde olduğu gibi şimdi de A101 marketlerinde sizlerle buluşmayı bekliyorlar..Marie Claire sloganıyla veda ediyorum :)

Paris Esintisi Üzerinizde Olsun..


10 yorum :

  1. Kolay soyulabilir olmasını da üçlü seçenek sunmasını da çok beğendim ben, en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum. Teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullanımı ve soyulması gayet rahat.Tercih seçeneği olmasıda güzel. Rica ederim :)

      Sil
  2. Çok gördüğüm ürünler henüz denemedim :)

    YanıtlaSil
  3. ağda etkisi var mııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağda etkisi derken? Yazımda da bahsettiğim gibi minik ayva tüylerinizi alabilir, kıl kökünüzün sağlamlığına da bağlı biraz. Bazılarının hiç almaz bazılarının minicik ince olan tüylerden bazılarını çekebilir.

      Sil
  4. bende bu markanın siyah maskesi var güzel temizliyor cildi ama büyük beklentilerle alınmamalı ama fiyatına göre iyi bir ürün yazı için teşekkürler bilgilendirici olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum, fiyatına göre başarılı ürünler. Siyah maskesini henüz denemedim rutinde kullanılabilirler evet. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim ☺

      Sil
  5. Bu markanın maskeleri olduğunu ilk kez gördüm. Renkleri bile cezbediyor ama ben sorulabilir maskelerden korkuyorum 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma bence, o kadar acıtmıyor, hatta hiç :) gerçi acı eşiği ile alakalı bir durum bir yerde. :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel